درباره وبلاگ


اين وبلاگ گامي است به سوي بهترين ها وازاين رو من سعي كرده ام تا با بهترين مطالب و بهترين راه حل هاي روز دنيا بازديد كنندگان را به سوي هدفشان كه همان بهترين است ببرم!!!! با تشكر مديريت وبلاگ


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 220
بازدید هفته : 406
بازدید ماه : 466
بازدید کل : 1685926
تعداد مطالب : 207
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

وبلاگ جامع فارسي

 بازی های فلش بازی هایی با حجم فوق العاده کم اما در بسیاری از مواقع بازی های بسیار سرگرم کننده ای می باشند. این بازی ها که طرفداران زیادی هم در دنیای بازی های رایانه ای دارد نیاز به سخت افزار خاصی برای اجرا ندارد و اجرای آنها ملزم به یک فلش پلیر می باشد! تیم دانلودها در این مطلب مجموعه ۱۷ بازی فلش را در انواع موضوعات اکشن ، مسابقه ای ، فکری و … جمع آوری کرده است که می توانید آنها را به صورت رایگان دانلود کنید. امیدواریم از این مجموعه لذت کافی را ببرید.

 

flash مجموعه 17 بازی سرگرم کننده فلش برای کامپیوتر

 



ادامه مطلب ...


 در این بازی سرگرم کننده شما به رقابت با دیگر ماشین ها خواهید پرداخت و باید با استفاده از ترمزدستی و دریفت های پی در پی از رقیبان جلو بزنید که این قسمت  در بازی بسیار لذت بخش است. شما با اول شدن در مسابقات به بعدی راه پیدا می کنید و با تمام کردن یک دوره و کسب حداکثر امتیاز، ماشین های جدید و البته پرسرعت و قدرمتمند تر را آزاد کرده و می توانید از آن ها در مسابقه های بعدی نیز استفاده نمایید. خیلی ها در حرفه ای بودن در بازیهای اتومبیل رانی ادعا دارند، اما آیا این بازی را هم می توانند با موفقیت پشت سر بگذارند!

 

 Drift Runners تجربه سرعت واقعی با بازی کم حجم Drift Runners 1.0

 



ادامه مطلب ...


 بازي پرهيجان و جذاب مسابقات رالي Intense Racing 2

بازي پرهيجان و جذاب Intense Racing 2 به صورت مسابقات رالي مي باشد. در اين مسابقات گروهي کوچکترين اشتباه و تصادفي شما را تا حد بسيار زيادي از مسابقه دور نموده و فاصله بين شما و رقبا را بسيار زياد مي نمايد.شما در اين بازي مدل ماشن رويايي خود و مسير مسابقه را انتخاب مي کنيد. مسابقه در خيابان، صحرا، جنگل و ... برگزار مي شود. از ويژگي هاي بارز اين بازي پرداخت قوي گرافيک بازي و نيز جلوه هاي ويژه و صدا گذاري فوق حرفه اي اين بازي و ماشين هاي فوق العاده حرفه اي و پرسرعت در کنار آزادي کامل کاربر در انتخاب نوع بازي و مسيرها و جاده هاي انجام مسابقه و ... همه و همه اين نسخه از بازي را به يکي از مهيج ترين بازي هاي اتومبيل راني تبديل کرده است.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • کتابخانه مجازی فریدی
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روبیک برای همه و آدرس rubik3.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.